sweet as chocolate, bitter as chocolate

amtoria

.

this is not a place for plagiator. Anyone else, welcome!

visit:

Indonesia Fanfiction Kpop || For Myungsoojung || Big Bang Fanfiction

xx, fikha

24 responses to “sweet as chocolate, bitter as chocolate

  1. Hi Kihyukha, I love your wordpress and all about it. Your fics is so OMG-Amazing and that posters………… I feel jealous; how you can make those wonderful posters?!!

    Keep writing darl. I’ll always be your fans c”:

  2. and.. /speechless/
    apa-apaan itu nama saya tercantum? ._. haduh, entah kenapa saya bahagia dan banggaaaa banget nama saya tercantum :’)) seperti mendapat piala oscar deh :’)) adududuh, makasih fikhaa^^
    seperti yang dikatakan oleh Kak Giri, blog km juga keceh kok fik😉

    • harus dong, karena progress penulisanmu makin hari makin meningkat :3 lebe banget kamu ah ky, baru boleh seneng nanti kalo menang IFK Awards😉
      makasih zukyyy!!

      • hihi, yah namanya manusia harus ada peningkatan dong, ga mungkin flatten terus.. ahaha
        eh, IFK awards? ada ya? mau diadain kapan niih? itu khusus buat para author tetap gitu? ._. dapet bocoran lagi..
        ahaha, iya sama-sama, yg lagi kecanduan mocking jay nih :p

      • harus dong~ ya tapi beberapa ada sih yang kaya gitu🙂
        bukan, itu buat IFK 2nd Anniversary bulan September nanti. Rapat bulan Juni ya~~
        ahaha kamu juga baca! bagus xD

Will You Give Me A Happiness? :)

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s